kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Thursday, July 29, 2010

psikologi cinta remaja : etika dan panduan......

salam ukhwah kepada semue....

hari ini aku ingin bercerite tentang aktiviti yang telah ku lalui sepanjang minggu lepas.......kalau nak bercerite tentang cinte...pasti ramai yang suke....macam2 lah pandangan dan pendapat jike ditanye pade semue......rambut same hitam, tapi hati lain-lain.....entry kali ni nak membawe pembace bercerite tentang cinte.....ada apa dengan cinta??....emmmm...cam tajuk filem lak....betul tak...hihihihih....cinte remaja???apa lak tu kan?...sape yang pergi ikuti seminar psikologi cinta remaje yang dianjurkan persatuan KASIH pada ahad lepas 25 hb ogos pasti dapat banyak input yang bergune untuk dijadikan panduan semasa menjadi guru kelak.....mungkin selepas ni, seminar ini akan dianjurkan sekali lagi...oleh itu jangan lepaskan peluang ye....

wassalam....



seminar disampaikan oleh Master Kashrin Izzudin ( nama PENA )



seramai 40 orang pelajar pendidikan psikologi daripada UPM turut hadir...