kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, December 20, 2010

teringat masa tutttt...........

berdiri : man, adam, abu, aku...
duduk : wan, lan, apiz
salam....

dari duduk saje, rase nak entry sesuatu lak.....exam sem nie susah sangat, emmm....kalau nak mantain pointer tu, entahle, susah nak cakap....harap2 dapatlah.....masa exam baru2 nie macam2 yang jadi, tapi aku bukan nak cerite mende yang buruk2 tapi mende nie cam menarik lak untuk dientrykan....tangkap gamba pakai helmet ramai2 lepas exam...hahahaha...cayalah membe2 aku nie, termasuklah aku....best jugak, mase bergambar tu, ade lak bas u yang lalu, penuh lak dengan awek2 kat dalam tu perhatikan kitorang yang senget2 nie....emmm, layan je la, bile lagi kan.....dah tinggal dalam kenangan je,....hope keluar result nanti, mesti pointer nak giler2 jugak.....good luck pade membe2 sume, nanti dah dapat pointer jangan lupe lak nak kongsi kegembiraan korang....daaa...





No comments: