kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, December 3, 2012

Pesta KOnvo Uitm Shah Alam macam JOM HEBOH..??

salam

sekarang ade kat ofis..
buat keje macam hari2 bese..
boring pun ade gak...
dalam aty nie asik cakap je " keje nie macam tak sesuai je dengan aku"
hahahaha...bergurau pulak kan....anyway, except je larh...

hujung minggu baru2 nie aku ke Shah ALam...
ape yang menariknye, before pergi sane, membe2 aku ade cakap yang kat sane ade konvokesyen...
so, sal konvo tu tak heran la sangat, yang wat aku teruje dye kate pesta konvo besar macam jom heboh...
wow...mesti besarkan..

aku and membe rancangla nak ke sane, sambil menyelam minum air nak jenguk kawan yang berkonvo sekali hari tu...huhuhu, semangat tengok orang berkonvo...ondeway pergi tu, hujan lebat sangat,.
pergi due biji kete, tak padan dengan kecik, awek membe nie bawak macam racing kot dalam hujan..
aku pergi ngan membe2, ramai jugak la, dalam 5 orang, aku, solihin, ajay, ida, and awek solihin...
sampai sane memang teruje la sangat...
huhuhu..nak nangis pun ade tak besar pun pestanye..sedih2...
tunggu kawan tu keluar daripada dewan amek mase 2 jam..
aku and membe2 tadi lepak2 la kat luar dewan,..
layan2 pengunjung kat sane...
best2..
pengalaman join konvo u lain...
nak tunggu my sister at usim tahun depan..
my brother at UMK 2 tahun lagi...entah dapat pergi ke tak..
so ade kawan2 yang konvo nie...
ambil peluang la kan...


p/s: gambar ade tapi tak sempat nak upload...
kredit to: membe yang cakap pesta konvo uitm besar cam Jom Heboh...


 kengkawan yang konvoi sekali..

 suasana mase konvo...ramai orang semestinye...

 aku ngan ajay...monyok kot muke ajay....

No comments: