kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Tuesday, August 22, 2017

silent...

Assalamualaikum w.b.t

lepas setahun pulak mengupdate blog...kejap ingat kejap lupe...hampir2 lupe dah password blog aku ni...

mule sorang, pastu berdue, sekarang dah bertige,coming soo berempat...banyak yang dah berubah....

ALHAMDULILLAH, perancangan Allah lebih baik...

hampir 3 tahun lebih melalui saat baik dan buruk, timba pengalaman manis dan pahit di kolej Ranaco kemaman...

kini aku diberi kesempatan untuk berkhidmat di salah sebuat universiti IPTS kat Pekan pulak...

Rezeki tak pernah salah alamat, ingat kalau nak berkat jangan aniaya orang....

suasana baru, pengalaman dan kehidupan baru....

Dunia semakin pantas dan berubah, semoge diri ini tak terleka dengan dunia yang sementare ni...MUNGKIN ramai yang tak tahu kisah yang lame tersimpan ni, biarlah ia kekal tersimpan dan yang pasti aku tetap aku...

I
I
I
I
V
 
semoge semua masih ingat saat ni

1 comment:

Tn. Hafizan said...

Wah..update jugak blog ni. Ingat2 balik rindu zaman dulu2 masa belajar walaupun pahitnya lagi banyak dari manis masa tu. Tapi sekarang semuanya jadi manis. Ni bile bukak blog ko..sedih tetiba dengar lagu Kiss The Rain. Kenangan rumah 2-1-5 KHAR..haha.