kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, December 14, 2011

MOdul For yOu...

salam...

aku dah baring2, tak leyh gak lelap mate nie...nape ea, aku pun tak taw....roomate aku ngah teok boboboy, cam best je an...tapi itew xnak fokus sal tu...aku teringat at kengkawan y request tok aku entry modul....agak malas la skrg nie, tapi aku juz nak syor kan satu buku tulisan my lect2 pade korang....buku nie de due siri, memang bergune and bermanfaat kpd guru2 at sekolah....at organisasi mane2 pn leyh gune sbb modul nie universial tok digunaka.....jeng2...

siri 2 = RM 22.00

siri 1 = RM 40.00

aku suggest at korang nie, sebb aku dah de buku nie....kalau korang cakap mahal, agak tak patot la sebab harge buku nie memang berpatutan...sumer manual and prosedur tok jalankan modul sgt mudah difahami....kalau korang nak leyh je hubungi aku, t aku dapatkan tok korang....ok, tu je....t update lagi...

11 comments:

Kaunselor_anda said...

Macam manae nak dapat buku ni? Ada jual dimana?
- Peg. Psikologi

psykonep said...

boleh dapatkan terus daripada pensyarah yg menulis buku ini....atau....dapatkan drpd penerbit upsi...peg. psikologi drpd mane yer?

psykonep said...

kalau mahu sy dapatkan juge boleh sebab sy juga pernah mngedar dan menjual buku ini bagi pihak penulis....

Radhiah Mohamad said...

salam... berminat nak beli. macamana ye? kat kedai xde ke?

Radhiah Mohamad said...

boleh email ke cikgu_radhiah@yahoo.com

Kaunselor_anda said...

Dr Kolej Komuniti Temerloh
- azlinajohan@gmail.com

psykonep said...

Wksalam...Cikgu Radhiah sila buka e-mail cikgu.

psykonep said...

Cik/Puan dari Kolej Komuniti Temerloh juga sila buka e-mail.
Saya juga daripada Temerloh dan baru sahaja tamat pengajian.

sarah said...

nk juga buku ni.kedai2 xde ker?

sarah said...

ni emel saya,mysarah_usm@yahoo.com

psykonep said...

Cik Sarah sila buke e-mail anda...tqvm..