kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, January 31, 2013

Kata-kata Mutiara Imam Syafie....

Assalamualaikum w.b.t

urmm, lupe nak bagi tahu post tadi yang motor aku dah agak teruk..berbunyi sana sini, wayaring dah cam ape entah....aduyaii, nak kene bawak pergi bengkel jugak la nie....kebetulan minyak hitam pun dah sampai mase kene tuko....petang nie ade perbincangan penting dengan pegawai khas Dato' Hep...baru je tadi staff daripada pejabat lembaga kaunselor Malaysia call tanya sesuatu berkaitan sijil perakuan amalan kat aku...mungkin secara rasminye aku akan dapat sijil perakuan amalan sebagai kaunselor tak lame lagi...Alhamdulillah, moge dipermudahkan...nak share sikit dengan anda....semoge bermanfaat...


~ moge2 dipermudahkan untukku ~

1 comment:

Anonymous said...

Saya antara pembaca tegar blog dari Msia... terus terang kata.
.. saya minat blog awak... walaupun nampak cam simple.. idea awak memang menarik.
.. tahniah :)

Also visit my page - Facebook Robot