kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, January 8, 2013

KejohanaN Pencak Silat Terbuka ANtarabangsa UPSI kali ke 4..


salam..

apa khabar semue...
alhamdulillah, harap dalam keadaan sihat yoo...

actualy not in mood nak wat entry, tapi untuk aku promo kejohanan ni sebenarnye dah lame bersarang dalam hati cume malas nak tulih je...so, kepada semua rakan pencak silat diseluruh Malaysia and Dunia ( kalau ade yang kenal aku ), saya dengan rase banggenye menjemput anda untuk menyertai kejohanan ini...aku ni bukan sape2 pun nak menjemput , bukan aJk or teknikal and sebagainye...sekadar orang biase yang tahu tentang kejohanan nie....mari pakat ramai2 start trainning....jooOOooOOmm!!

4th UPSI and INTERNATIONAL PENCAK SILAT CHAMPIONSHIP 2013...
all country were invited....

No comments: