kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, January 25, 2013

bAkaL wirA..

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera..

alhamdulillah, baru je lepas clean up sbb berpeluh-peluh balik dari training ngan soleh tadi...hope dapat mantain training macam nie, amalkan hidup sihat kan katekan...so, aku ase cam ade improvement la pada diri aku...bab speed, tak tahu la, bab kekuatan lagi la tak tahu, ke laut la kot...yang aku ase ade perubahan pade aku ialah berat badan yang dah turun sikit 1/2 kilo....setengah kilo je??..kire k la dari tak turun kan...kalau setengah kilo pun pe korang kisah kan...hahahaa...letih2, nie kat umah lak de tuisyen bermain gitar...dok dengar membe aku sorang nie belajar main gitar...cekap dan pantas....kejap je dah mahir...memang ade mase depan yang cerah untuk tukar profesion daripada atlet sukan kepada permain muzik...so, aku nak nasihatkan adik2 kat luar sane yang bakal menjadi wira dalam sukan, ubat paling mujarab untuk berjaya ialah TRAINING....jangan malas, bukan lame mane anda training menjadi perkiraan tetapi berapa kerap dan istiqamahnye anda...

---> luke tak baik lagi tapi tetap training ngan kengkawan...best even berempat jer...sempat la posing satu gamba buat kenangan sebelum pox bercuti...jumpe 8 hb 2 nanti untuk kem MASUM...


 
pox dah balik kelantan....aku.....solihin tengah giat berlatih main gitar.....hujung sekali nizam atau lebih terkenal dengan pakar hikmat punggung...


~ indahnye training ~

2 comments:

Anonymous said...

training x ajakkk

dariilhamkehati said...

wahai abg atau , mari lerr ker blog dayah !!! hahahahaha ~ bape kali nak cakap owg pown ade blog , hahahaha !!

http://dariilhamkehati.blogspot.com/