kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, January 21, 2013

Berdarah sana sini..

 sebahagian members yang pergi pangkor..



Assalamualaikum w.b.t


hari ni  masuk ofis macam biasa..
pagi2 ingat nak update blog tapi line internet tak dek...so, kene tunggu agak lame la jugak...
tak tahu nak buat ape sebenarnye...hahaha...nak story sal ape yang dah aku lalui last week...aku pergi ikot team silat ke pangkor...before tu coach buat friendly kat ipoh,..banyak pengalaman baru aku dapat mase game friendly ni....kitorang bertolak hari khamis lepas lam kol 8 pagi,..bile dah bertolak awal, so sampai la awal kat ipoh kan...game tu tak lame cume amek mase 2 jam, lepas tu terus bertolak pergi lumut...amek ferry jam 7.30...

kat sane, aktivit lebih kurang macam santai2 jugak la...main2, pusing2 pulau,..sambil tu ade la buat light trainning,...yang paling  penting mesti ade senowklyng..(betul ke eja camtu)...kompem tak kan...huhuhu...selain pengalaman yang menyeronokkan di bawa balik....aku jugak bawak balik luke2 di kaki dan tangan...berdarah sana sini sebab jatuh basikal...aku ade jugak story yang aku jatuh basikal...respon dyorang,....1-ek eleh jatuh beskal, cam budak2...2-ape de hal jatuh beskal je....3-adeh, jatuh beskal ke, ingatkan besar sangat storynye...4-jatuh beskal je kot....banyak lagi la komen2 yang macam nak bagi semangat, tapi....no matter la,...tak lah teruk sangat asenye,...cerite dye macam nie,..awal2 beskal yang aku bawak tu macam ok je, sampai half jalan tu, pedal dah longgar and tercabut...aku ketuk2 je la and buat andaian tak de ape2...satu mase tu, aku tengah mengenjut kuat coz nak daki jalan raye yang berbukit kat sane...tengah agak laju aku tolak pedal beskal tu tercabut and ape lagi aku jatuh terseret la kat jalan tu...huhuhu...sib bek tak de kereta or moto dok follow dari belakang..kalau tak #%&** aku kot...

ape2 pun memang banyak la pengalaman baru kat sane...tok entry akan datang aku citer lagi kalau ade yag aku ase nak citer sal g pangkor nie kan...terime kasih coach sebab bagi peluang aku ikot and terime kasih pade kengkawan yang banyak bantu...lagi2 pada adik2 yang memang cheerfull sangat...

 jalan memang berbukit2 la..


 dayah leyh perasan aku nak tangkap gambar...paling kanan...






 pox and farah??...ape yang dyorang buat bedue tu??...





 mase lepas kemalangan tu...blurr dah sekejap nie..





 nie chalet kami kat sane..



nie antara luke yang dapat di snap...pedih wooo..




























p/s: gambar banyak lagi tapi tak sempat nak amek dari kengkawan...nanti aku upload lain yer..
I
I
I
I
V
dalam proses recovery...hopefully dapat trainning soon..

2 comments:

Anonymous said...

cepat sembuh ya ! :D

psykonep said...

terima kasih...