kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, January 30, 2013

Selamat jalan roomateku..

Asslamualaikum w.b.t

Pagi2 lagi dah tum tam kat bilik...
Pe taknye, roomate aku dok mengemas sebab nak balik kampung...
Lepas nie die pergi dan tak akan kembali...( bukan meninggalkan dunie ea, cume meninggalkan bumi tanjung malim nie jer )
Hari nie lastday kot aku bersama roomate aku nie...
Lepas nie tak tahu la bile lagi akan berjumpe...
suasana sayu menyelubungi pagi nie...
Hahahaha...dah cam citer sedeyh lak kan...
anyway, hope ko akan berjaye menjadi insan yang bergune and menjadi guru yang baik dan cemerlang...

nie gambor yang sempat aku amek tanpa kebenaran daripada Facebook dye...
kalau nak kenalan, nie adress fb dye : Hafiz hafizoonotik

I
I
I
V

minte maaf kalau ade terkasar bahase and terkutuk ko kat mane2 yang aku tak perasan..

~ sape nak kejot aku bangon subuh lepas nie ~

1 comment:

Anonymous said...

set alarm.. insyaAllah.. mesti boleh bangun solat nya.. ;D