kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, January 31, 2013

Air tin yang paling selamat untuk diminum..

Assalamualaikum w.b.t

apa khabar semue??
jangan lupe mengucap syukur  kepada Allah,
janga lupe sentiase mengingati Allah,
jangan lupe merasakan syukur di dalam hati...

pagi2 lagi dah update blog kan, tak dok kojo lain ko haa...huhuhu, ade je tapi nie kire exercise minda la, selain exercise jari jemari yang bakal menaip ape2 lagi selepas ini...sebelum start story hari nie,...aku ingin menimbulkan persoalan dalam kotak pemikiran anda yang bijaksinun tu...mesti korang pernah dengar bukan daripada mulut mak and cikgu korang je, mulut kawan-kawan korang, kakak-kakak korang, pakcik and makcik, datok and nenek yang minum air tin nie tak boleh banyak2 sebab air dalam tin ni banyak gas and banyak gule even air tin soya wiht label "less sugar"...betul ke??...

hari nie aku nak share la air tin yang aku minum, fes and lepas nie aku tak akan beli dah...memang selamat untuk diminum dan tak de gule langsung...macam air masak je rasenye, mungkin air masak la kot....cup3x...mesti time bace nie tak caye kan, cer kalau aku tak letak gambar sebagai bukti, mesti ramai yang tak percaye...so, bak kate kawan aku sol, ibarat beli air kosong and bayar RM1.5o untuk segelas air....kalau teringin sangat nak minum air dalam tin, aku sarankan beli air ni.....selamat sangat !!!

 pernah tengok tak??

 nie kandungan gule and tenaga kat label tin....sume 0 and 0 kan...macam air kosong je an..



nie aku wat camparison dengan air berkarbonat yang lain...

I
I
I
I
V

air berkarbonat nie memang tak effect ape2 pada badan, pewarne tak de, gule tak de, karbohidrat punt ak de...kalau nak beli tu...erkkk...

~ Thank you my LORD ~

No comments: