kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, January 25, 2013

Tragedi pagi 25 Januari 2013.....

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

today im not really good as well as usualy larh..
wake up early coz hear my watch were ringing so loudlyness...its to heavy to open my eyes...
do no what i have done yesterday...
a lot things happen to me until i can write the story here...
whats that...here read carefully yea...

bile dah siap2 nak gerak tadi kan, aku masukkan la laptop kat dalam beg and zip the beg, then nak turun bawah start motor..mean panaskan motor la,...

1. tetibe aku nampak charger laptop aku,..( eh, macam ne aku lupe nak boh dalam beg..)...confident je nak bla macam tu, macam mane nak buat keje kan...tak pernah2 aku tertinggal masukkan charger....so aku amek balik beg aku and boh la charger tu....( for your imformation, my lappy cant on without charger, its coz the baterry cant use anymore...after send repair a few month agoo..)

2. sattle that problem aku turun and start motor, dah agak panas aku reverse motor...then, aku ase cam pelik je...mane taknye, aku tak pakai helmet...aduyaaiii, terpakse naik atas umah balik...dah la malas pagi2 nie..

3. hari nie tak pakai minyak rambut coz aku bawak songkok....mase nak gerak ke ofis, aku boh la songkok dalam raga motor....sampai kat ofis aku, dengan selambenye aku masuk ofis dengan beg kesayangan aku...mesti korang perasan ape yang pelik kan...weyh, mane songkok aku!!!....nie mesti dah terbang mase aku ride laju2 pergi ofis tadi....

4. aku bergegas la ke motor balik nak pergi check sepanjang jalan, kalau2 ade terjatuh kan..sesampai je kat moto, dengan rase anginye, aku tak perasan yang kunci motor tadi aku dah letak kat atas meja ofis....so, dah la parking agak jaoh....agak2 nak marah tak...tak la kan sebab salah sendiri...sambung citer tadi balik...sampai ke rumah aku turutkan mencari songkok tu, tetap tak de...

5.....aku pun balik ke ofis semule, kecewa kot...mane taknye...songkok boleh terkeluar dari rage motor..ishk2...on the way, mengenangkan nasib aku pagi nie, tetibe wayar hon motor aku short lak....bebunyi tetibe....kuat and lame lak tue..., nak cakap motor atau keter orang lain, tak la...sebab kat jalan tu aku sorang je...

konklusinya disini..pagi ni agak tragedi la bagi aku...geraaammmmm!!!!

~bersabarlah dengan ujian yang ada~

1 comment:

Anonymous said...

SABAr yeaa tue semua dugaan dan pengalaman