kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, January 2, 2013

Balik hometown...

Assalamualaikum w.b.t and a very good morning to all my blog readers out there..

juz finished my holiday for 4 days..
stepout to office early as usualy..
feel sleepy but i must too..
huhuhuhu...
after afew month, finally i got a time to stepback to my hometown..
such a wonderfull and meaningfull days..
play with my nephew..
make some 'ketupat' with my mother and so on...

sesampai je kat ofis..
bos aku dah menjengah kat pintu, tanyela as usualy..
where are you going?
what you do this weekend?
wheres my work?
why not email me yet?
wheres my laptop? its belongs to me, give me back.
are u not come in on MONDAY??..( the day i ask my ofismate to swap mycard but im not step in..hahaha..do the work from myhouse ok...)..kire ok la tu kan..bukan tak buat kerje..

my nephew dah makin bijak..
dah leyh cakap sikit2...like says mak, taknak, nak, ok, and forgot dah..
dye dah boleh lari,..kiss orang kalau sape2 mintak...miss him so much larh..

(gambar hiasan je..tak menggambarkan aku buat macam nie mase balik kampung baru ni..)

tak tahu dah nak tulih ape,..nak continue the work, nanti bos masuk tengok aku update blog, tak ke naye...betol dok??

~Hati yang merindu~

No comments: