kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, December 9, 2011

Naruto is back....

salam..

lame tak update blog,..pdhal baru je 2 hari lepas an,....kire lame la gak dari sehari uhuhuh...ok2, tajuk cam tak boleh terime oleh dewan bahasa somalia sebb yang aku nak citer nie tak de kaitan pon dengan tue sume...jap2...de kaitan-de kaitan....tak lah agak baru, boleh kate citer nie lame and hampir dilupakan oleh masyarakat skrg..pe kaitan, aku pn tak pasti....citenyer camni, aku de la melarikan diri ke Johor jap, membawa hati yang duke lagi lara...,sobab apo?..eh masuk slank ngori lak...de la sebabnyer, tapi bio aku ngn kutu2 kat kepale aku je taw...de kutu ker??...pliz jgn salah faham, aku nie tak pnah de kutu taw...kalau dyowg singgah jap2 picnic tu bese la...

ok2...smbg citer, aku lepak la tak sampai due hari kat sane...best, dapt tenangkan pikiran and kenal sebuah family y epening...huhuhu, rosak bahase aku....syok2,...tq pade my roomate coz owez care bout me...tq gak at makcik sbb spoting abis...akak2 amin and their bf, sempoiiii....malas nak citer banyak, sape2 y de keje nak upah at aku, silakan...aku ngah cari keje kosong nie...tibe2 lak masuk iklan kan.....

akak amin kawin..nie kat kenduri seblah lelaki...korang jagn salah tengok lak ea, yang pengantin pakai baju putih not kuning....rmai tanye so aku impom awal2 coz cam awek mude an...cayalah mak cik..


yang nie baru kene ngan tajuk....de cam naruto tak??....

No comments: