kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, December 18, 2011

ApEs's...

salam..

borink2 and tak dapat nak titow....pe taknye pkene nescape koww roomate aku tadi...pe2 pn ok gak la bab dapat fokus teok movie...best gak citernyer, aku pn tak tahu bile filem nie kuar, baru ke lame tapi mengisahkan cerite sal somebody wat xperimen ke atas cipanzeess...betol ke ejaannyer camtu,...on je la kan, y penting bunyinye same...huhhuhuhu....memang menarik citer nie, sepanjang citer banyak gak la aku membebel sowng sal jalan citer dye sebab pnoh dengan saspencioussan....name watak utama cipan-zi tu CEASER.....dye anak kepada eksperimen cipanzi betina and mati kene tembak mase ngah mengganas sebab cam nak protect anak dye.....lepas tu mula la citer yang penuh dramastistik giler tu....

aku syorkan korang supaye jangan tengok citer nie sebab de part2 yang bahaye untuk korang yang agak lemah tenaga batin and suke menjimatkan tenaga elektrik di rumah.....kalau korang cam kurang open pun jangan nak gatal2 tengok citer nie ( tp an cam rugi lak kalau tak tengok )....


pengajaran yang aku dapat ialah bakat kepimpinan, perghh...dah masok bimbingan kelompok lak...hahaha...and mcam2 lagi la...korang leyh pk sendiri la pe pengajarannye....

1 comment:

IeyRa K!eyRa said...

Haha..seriously..cerita nie mmg best..moral of d value..sayangilah semua haiwan...sebab diorang pun ade perasaan..:)