kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, December 8, 2011

Aku di lamar...


salam...

ishk, camne ea, aku nak tolak ke tak nie....citer dye camni, mase aku trainning silat rini, tetibe je de org kol aku cakap yang dye nak aku jadi pelakon...perghhh, aku cam tak caye la, camne lak dye dapat no tel aku an...tetibe je soh aku jadi watak yang agak besar la lam drama dye...huhuhu...aku pun glabah la, nak jawab ye t, ntah aku kene extend sem sebb jadual kompem padat kan...ishk2, camni nak buat...aku pn cam guro2 le ngan org tu...ne la taw kegkawan aku ke yang wat hal....so, pe keseduhannye....korang rase2...k kat bawah nie aku de la bagi klu ckit pe yang akan jadi lepas tu..

a. memang dari company btol nak amek aku berlakon tapi aku reject la sbb masih stdy
b. sebenarnye kegkawan aku y lame x contact aku and tuka nom fon, then main2 lak tu, sore exactly cam David teo ko nak taw...perghh, klau la btol

dah taw ke jawapanye...

k2, lepas tu kitorg sembang2 la sal life....teringt lak sal jembori ri2...pe lagi aku citer abis2 yang aku g jembori tu....dye mmg nak g tapi tak dapat, ntah pe sbb, aku pn dah lupe....best giler ko g sane, kem nie 4 tahun sekali taw, kalau nak rase lagi kene la tggu aku dh de anak sorang...ye ek, perlu ke cakap camtu....ntah....

aku nak citer la ckit, jembori malaysia nie wat kat terengganu, name tempat telaga batin, tak silap lah....tariknyer lam bulan november lepas la...baru je lagi...b4 nie or lebih spesifik lagi aku pnah la g gak jembori 4 tahun lepas kat ngri sembilan...kali nie mmg banyak la perbezaannye....antarenye

1. aku g kali nie mase aku dah beso...kompem la kan, tak kan makin mude lak..
2. aku banyak kene kuar duit, bab dulu ikot skul, myb skul support ckit,...kli nie sdn. bhd and mmg ngah xde duit...
3. kali nie aku jadi petugas and bukan peserte...
4. kali nie wat kt terngganu and bukan kat ngri sembilan...nak masuk jugak ke?

Alhamdulillah, hajat nak pergi dah tercapai, sume dah jadi kenangan yang tak dapt dilupekan..at bawah nie de la ckit nak show what happen kat sane....





p/s ; line internet xbape ok, dpt upload ckit gambar jer...len kli je la...

No comments: