kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, February 1, 2010

Hari ini..............








assalamualaikum....
hari ini merupakan hari pertama aku dalam dunia blogger ni...seronok juge...emmmmm...rase2 nak buat macam2 tapi tak apelah aku masih baru lagi....ade banyak mase lagi untuk belajar....sesuatu yang mengagumkan aku, kgkawan aku dah ramai yang ade blog....sebenarnye sejak dulu lagi berhasrat nak ade blog sendiri...tapi setakat azam jer, tak pernah nak buat...kadang-kadang dah semangat pastu sejuk balik....emmmmm....yang kali ni, rase dah mampu untuk buat sendiri...bile fikir-fikir balik, asgment pun tak siap lagi dah tambah dengan buat blog pule....ishk, tak kisah la....rase2 nyer mungkin ngan ade blog jadi rajin kot....ape2 pun bersyukur sangat bile hasrat nak ade blog tercapai.....hooreeeeyyyy.....aku buat blog pun juz nak dapatkan kepuasan diri aku sendiri.....emmmmm....camne ea....kalau aku dapat buaat blog ni cam diari aku pun ok gak kot....cerite pasal family, kengkawan, aktiviti harian,...sume tu cam boleyh jer...tapi bergantung kepada tahap kerajinan aku ler......

p/s: aku ni pemaleh sebenonye....

No comments: