kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, February 22, 2010

kenAngaN....

salam entry....
hari ini aku rajin nak tulis sesuatu...tadi masa ngah belek2 pic lam laptop nie....trjumpe lak satu folder pic yang aku dah lame tak teok.....upe2 nyer kem btn yang aku ngan kengkawan aku pergi kalau tak silap aku mase sem 3......bes gak, banyak pengalaman baru masok lam kocek tok dibawe balik....kengkawan yang pergi ramai juge yang satu kos....pic dyowang ade kat bawah nie.....mase kem ni aku jadi penghulu, uish, macam2 masalah timbul...tapi tu sume dapat mematangkan aku...lepas dari kem tu aku jadi lagi kuat dan bersemangat....semangat tu tak lah sangat...tapi leyh la....pengalaman2....ok lah, aku dah ngantok, cukup kot untuk setakat ni...atles aku ade la juge post sesuatu cerite.....bukan ke ni diari aku...huhuhuhuhuhu......nyte


cube teka...ni muke baru nak naik ke atau dah sampai kat bawah???














No comments: