kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, June 13, 2010

ada apa dengan semalam???

Salam ukhwah buat semue dan diriku yang dah lame tidak menge'post' ape2 di dalam blog yang aku sayangi ni....aku bersyukur kerane masih diberikan kekuatann untuk bernafas di bumi Allah ini....pejam celik pejam dan celik semule aku telah menjangkau usie yang tidaklah begitu tue tetapi diam tak diam aku dah pun menghabiskan 4 sem di uPsi.....banyak kenangan pahit & manis aku dah rase sepanjang bergelar mahasiswa nie...baru2 ni terlibat dengan mASum....Alhamdulillah, segala penat lelah ngan latihan yang boleh dikatakan teruk ( bg aku yang xslalu bersukan ), akhirnye membuahkan hasil....time kasih kak ayu n semue....ni le gmbo kitorang.....





ok la....aku nak gi makan jap....kalau aku rajin nnt...aku akan tulih balik pe yang aku nak tulih dalam nie k......
salam and Adios...

No comments: