kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, June 19, 2010

my MANTAN.....

salam ukhwah...

Hari ini terdetik nak cerite mengenai my mantan....mantan pe ea??
msti ramai yang tertanye2 bile bace tajuk entri kali ini....aku juz nak ucapkan time kasih kepada manatan yang banyak beri tunjuk ajar kepada aku spnjang aku berada dalam keluarge rexco LPS dan P&P.....emmmm...banyak perkare yang aku belajar dan banyak perkare gak yang aku temui dan kongsi ngan kengkawan....kenangan paling indah mase jadi adik beradik angkat kt pangkor tuk program baktisiswa....abang syuk nemenyer n memang owannyer sempoi, sempoi dan sempoi....huhuhhuh.....banyak lagi la nak citer sal abang syuk ni...tapi len kali je la....juz nak ucap time kasih je pade dyerrr.....daaaaa...jmpe lagiiii.....


ni gmba mase kt pangkor aritu....emmmm time nak blik n abang syuk nangis tanpa henti nasib bek aku mnte tok tangkap gamba....senyapla sekejap...pastu menangis balik tanpe henti......dye behenti pn bile mak angkat belikan dye aiskrim....huhhuhhhu..

No comments: