kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, February 22, 2010

kenAngaN....

salam entry....
hari ini aku rajin nak tulis sesuatu...tadi masa ngah belek2 pic lam laptop nie....trjumpe lak satu folder pic yang aku dah lame tak teok.....upe2 nyer kem btn yang aku ngan kengkawan aku pergi kalau tak silap aku mase sem 3......bes gak, banyak pengalaman baru masok lam kocek tok dibawe balik....kengkawan yang pergi ramai juge yang satu kos....pic dyowang ade kat bawah nie.....mase kem ni aku jadi penghulu, uish, macam2 masalah timbul...tapi tu sume dapat mematangkan aku...lepas dari kem tu aku jadi lagi kuat dan bersemangat....semangat tu tak lah sangat...tapi leyh la....pengalaman2....ok lah, aku dah ngantok, cukup kot untuk setakat ni...atles aku ade la juge post sesuatu cerite.....bukan ke ni diari aku...huhuhuhuhuhu......nyte


cube teka...ni muke baru nak naik ke atau dah sampai kat bawah???














Monday, February 1, 2010

Hari ini..............








assalamualaikum....
hari ini merupakan hari pertama aku dalam dunia blogger ni...seronok juge...emmmmm...rase2 nak buat macam2 tapi tak apelah aku masih baru lagi....ade banyak mase lagi untuk belajar....sesuatu yang mengagumkan aku, kgkawan aku dah ramai yang ade blog....sebenarnye sejak dulu lagi berhasrat nak ade blog sendiri...tapi setakat azam jer, tak pernah nak buat...kadang-kadang dah semangat pastu sejuk balik....emmmmm....yang kali ni, rase dah mampu untuk buat sendiri...bile fikir-fikir balik, asgment pun tak siap lagi dah tambah dengan buat blog pule....ishk, tak kisah la....rase2 nyer mungkin ngan ade blog jadi rajin kot....ape2 pun bersyukur sangat bile hasrat nak ade blog tercapai.....hooreeeeyyyy.....aku buat blog pun juz nak dapatkan kepuasan diri aku sendiri.....emmmmm....camne ea....kalau aku dapat buaat blog ni cam diari aku pun ok gak kot....cerite pasal family, kengkawan, aktiviti harian,...sume tu cam boleyh jer...tapi bergantung kepada tahap kerajinan aku ler......

p/s: aku ni pemaleh sebenonye....