kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, January 4, 2012

6 comments:

Tn. Hafizan said...

Pergh..bajet hensem giler ex-rumateku ini..hehe..
power tak ayat nih??

psykonep said...

memang power ayat tuh...
bile nak plan jalan2 nie...
aku dah bis dah nie...
nanti susah dah nak jumpe ko..

Tn. Hafizan said...

4hb februari t aku ingt nak g rompin...dak kelas aku kawen..nak join? tp transport sendri la..hehe..tp aku plan jer..ad sebln g klu nak rncg2 nih...

psykonep said...

ok jgak tue...
leyh sggah umah aq skli...
huhuhuhuhu....
ke g umah aku dlu sehari leps tu baru g uma mmbe ko tu....camne?

Tn. Hafizan said...

t bincang len..haha..tgah cri modal dlu..hehe..bleh jer singgah..

psykonep said...

ok...klu cari modal tu, jgn lupe btaw aku ea...aku pn ngah mencari gak nie....klu tak dapat sikit, bnyak jadi la....hihihihihi...