kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, January 9, 2012

Malam Pra Graduasi EMPATHY...Gempak!!!

salam...

hari sabtu lepas, mean 7 hb terlakar satu sejarah yang cangat xleyh aku lupekan...ape dye??...kan dah de kat tajuk tu, majlis malam pragraduasi bagi emphaty batch...fuyoooo, meriah giler, xdapat ar nak cakap keseronokannye...tq sumer...pejam celik je aku pn dah nak abis belaja kat UPSI, hepy ngan kengkawan yang ade kat cny, banyak pengalaman yang tak dapat aku lupekan bersama korang.....malam tu, sumer dah jadi cam orng lain..perghhh, cam2 pesen ade,...heppening cangat ngan persembahaan and aktiviti yang di adakan....aku pun tak ketinggalan nak wat kejutan malam tu dengan wat persembahan nyanyian and de la tarian ckit...klu sempat dan ade yang rakam, t aku upload kat dalam nie, klau tak de yang rakam,myb xde rezeki....ok lah, aku sebenarnye malas nak tulih panjang2 bab de ke yang nak bace..huarghh3x ( ketawe besorr )....


p/s : gambaq memang banyaq, hangpa kena sa baq naaa, cek tak mntak lagi kat membe2 cek....huhuhu...
selen daripada mintak, cek pn amek je dari fb kengkawa....mintak izin yang teramat k...


1 comment:

paRI-pARi CinTa.. said...

rindunya dengan senior2 knseling.. ^_^