kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, July 16, 2012

SMA DARUL NAIM memang Best...

Salam...


Alhamdulillah, dapat keizinan dan kerajinan untuk update blog...dah lame rasenye tak menulis and mengentry something berkaitan life aku nie....banyak mende nak citer, tapi kali nie aku plih citer sal program yang aku kendalikan wif my fren kat kuala krau...sek nie memang best adik2 yang sporting....pertemuan yang memang dah di takdirkan, lagi satu aku ase agak tenang je dok skewl nie, pe taknye, tengok adik2 yang soleh and solehah....macam2 aktiviti and modul yang dijalankan...harap2 adik2 dapat 'setidak-tidaknye' sedikit daripada perkongsian ilmu kakak2 and abang4 kat sane....Segala nikmat yang diberikan gunakan dengan baik dan sentiase bersyukur ye adik....( nasihat tok aku jugak la nie )......penat sangat2....dah la abis pn da dekat kol 2, aku pun agak terkejar2 tok ngaja tuisyen kol 2.30....pe lagi, agak tergesa2 jugak la, nasib bek sempat....actualy, ase cam tak boleyh je tinggalkan adik2 at tuisyen...klu tak pergi kelas minggu tu, asik mimpi2 kan dyorang je....hahahaha....menarik tak....back to citer tadi, aku akan upload gamba2 yang menarik at dalam  blog nie time entry akan datang....gambar2 pn masih takde dalam simpanan...jumpe lagi...

No comments: