kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, July 2, 2012

Spain menang kerana??

salam..

yahoooo.....horeyyy.....spain menang oiii....salah satu yang wat aku epy sangat pagi tadi ialah aku takyah tunggu masa tambahan or sepakan penalti tok taw sape menang...semalam pun menahan mate je teok sampai abis sebab nak sokong team feveret aku tuh...aduyaiii, walaupun aku taw kompem menang tapi nak jugak teok samapi abis....so, kesimpulanya spain memang brutel..... de yang tanye, ko nie memang la, team menang ko sokong la...ish, tolong ckit k, dlu dyorang tak menang pown aku tetap sokong....aduyaiii, leyh ke soklan tu yang ditanyer....4 example, aku nye team feveret at EPL liverpool, xbape nak mnyerlah, tapi aku tetap jadi penyokong setie...so, tunggu je la musim depan....nak menjawab soklan title entry nie...spain menang kerana aku sokong spain....betul x??...mesti ramai tak pueh hati kan...so, fikir2 la sendiri, aku malas nak fikir.....

No comments: