kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, June 30, 2012

aku ade facebook???

salam..

Alhamdulillah, rini agak rest skit sebab tak keje...leyh study tok ngaja esok...ape2 pn aku nak citer yang aku agak terkejut dengan something dalam facebook...aku buke la fb adik aku and saje2 la taip name aku kat ruang carian frens tue...tetibe je de kuar akunyer name...terkejut gile aku bile de somebody wat facebook gune akunyer pic...haaaa, betolla kate orang, bile gambar de lam internet mudah2 je orang nak gune....pasal name facebook tu aku tak kisah sangat, sbb mungkin name budak yang wat fb nie same dengan aku siap name ayah pun leyh terduplicate kan....aku teok la kat frens dye, kebanyakan my student mase praktikal ari tu...dak nie mungkin dak usim sebab tulih kat info dye....lagi satu dulu aku skul kat temerloh and bukan kat johor,...dah jadi satu kesalahan.....aduyaiii, nasihat aku kepada sesape yang berkenaan, hentikanlah yer....takde faedahnye lah nak wat camtu....kat bawah nie gambo yang aku printscreen kan...cer la teok...baru je buatnye xsilap 29 may baru2 nie....mungkin name ko same ngan name aku, tapi pliz gune ur pic ye....aku bukan marah , nasihat je....




No comments: