kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, June 29, 2012

Saya SAYANG emak saya...

salam..

nak entry satu mende lagi b4 sleep....sebenarnye, slu gak buke blog nie, juz teok at traffiq jam dye...entah ape2 yang tersesat lam blog aku kan...tp still de visitor la, anyway thanks coz visit me even tak bace ape2 pn....rini juz nak say saya sayang mak saya....baru pas tengok bola...italy win...sory eak german...cube lagi tahun2 berikutnye...and saya sayang emak saya...bawah nie de kisah benar yang leyh kite same2 jadikan contoh ikutan...tentang sorang wanita yang tabah dalam menempuhi ranjau kehidupannye....so, nak taw kene la tengok...


nie vedio hasil karya my sister....
( sory time korang tengok vedio nie korang mesti denga muzik latar vedio nie bertindih ngan blog nyer lagu...so, download la dulu...jap je bab saiz dye kecik )

No comments: