kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, June 23, 2015

duniE baRu..

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, dapat menulis semula...cer jawab salam kengkawan, yang mane lame dah tak contact ambe tu, mohon insaf sempena ramadhan kali ini...mulai saat ni, cer try contact aku, mane yang dah takde nombor tu, tinggalkn email anda kat ruangan komen, nanti aku send personally no aku...

macam2 yang aku nak cerite, almaklumlah semenjak hampir setahun meninggalkan blog yang usang nie macam2 yang dah berlaku kat tuan punye blog ni...pahit, pastu pahit, pastu pahit and manis...sorry la, even kembali semule menulis tak bermakne spelling pn berubah, tetap tak berubah jugak....tetap aku ni jadi perosak bahase...

so, aku sihat2 je, harap korang sumer pn same...maaf pade kawan2 yang aku dah lame tak contact, barangkali no fon korang hilang atau pun korang tak balas mesej aku 3 kali berturut2, sebab tu aku dah tak contact korang, aku anggap yang korang busy memanjang....

alhamdulillah, kontrak kat kolej aku bekerje sekarang disambungkan setahun lagi...syukur kepada Allah yang memberikan rezekiNYE...moge dipermurahkan rezeki untuk aku dan kengkawan sumer...amiinn...kerje dan terus berkerje...misi kita bukan didunie tapi kat akhirat sane...kerja kerana ALLAH...

pengajian untuk master aku teruskan juge walaupun hati dah lembik macam biskut kene air...rase macam nak quit je, tapi ade je semangat Tuhan nak bagi tuk aku teruskan walaupun still macam tu jugak...adoyaiii, semangat nak belajar ade tapi nak habiskan tu tak de....aisemen, mcam mane ni kaunselor....

anyway, kalau tulih panjang2, sampai ramadhan ke 30 pun tak habis....syukur dapat menulis balik...

jom ke bazar ramadhan pulak...

No comments: