kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, September 8, 2010

Hari yang menenangkan jiwa...SELAMAT HARI RAYA....


salam..

malam ni tepat jam 3, aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua terutama family aku....hahhah...kalau nak buat ucapan yang panjang memang tak dapat la...cume ucapan selamat hari raya ni aku tujukan khas buat semua yang mengenali diri ini dan saudara seakidah denganku...tak mahu nak tulis panjang, buat ucapan awal-awal ni bagus juge sebab takut nanti tak sempat lak, almaklumlah dah sibuk dengan rayenye lagi.....hari ini juga hari lahir seseorang yang cukup penting dalam hidupku....hihihih...selamat hari lahir, moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki....semoga dengan berakhirnya ramadhan kali ini, kita akan sentiasa merindui ramadhan akan datang....mari doa sama-sama sempena ramadhan yang bakal meninggalkan kita ni " YA ALLAH, aku bersyukur kepada-MU kerana engkau telah memberikan kepadaku kekuatan dalam menjalani ramadhan kali ini.... YA RAHMAN, aku bermohon kepada-MU, semoga dengan amalan yang ku lakukan sepanjang ramadhan ini mendapat rahmat dan keberkatan dari-MU, aku, hmba yang lemah ini bermohon kepada-MU, kuatkanlah imanku, mantapkanlah hatiku YA ALLAH, terimalah segala ibadahku YA ALLAH, jadikanlah hari-hariku, perbuatanku, percakapanku, dan segalanya daripadaku ini satu ibadah kepada-MU, segala yang ku lakukan dalam kehidupanku ini hanya untuk mendapat keredaan-MU YA ALLAH....Ampunilah segala dosa-dosaku, YA ALLAH peliharalah aku selama aku menanti untuk menemui ramdhan yang akan datang....amin..."...selamat hari raya sekali lagi.....bestnyer raye kali ini...hooreyyyyy....




No comments: