kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Sunday, November 7, 2010

seminar UM dan hari terbuka aidilfitri PERKAMA.........

salam kaunseling...

p/s: gambar tiada dalam simpanan....kalau ada pun yang nie je....untuk tidak menghampakan pembaca sumer ( itupun kalau ade pembaca ).....aku akan cube dapatkan gamba yang lebih menarik ok....

yang baju coklat tu dah berpunye....( sory mail aku terpakse mendedahkan sume ini )


seminar ni dah lama berlalu.....cume malas nak masok lam blog....tapi ari ni disebabkan aku belek2 lam laptop ni...terjumpe la gamba aku dengan kawan2 yang lain sedang sibuk menikmati makanan di UM sempena Hari Terbuka hari tu, aku pun rasa rajin nak menulis tentang pengalaman itu...emmmm....ni seminar pertama untuk semester ni aku join....dijalankan selepas hari raya puase...best!!yang pergi satu bas terdiri daripada pelajar kaunseling UPSI.....pada permulaan seminar, ucaptama diberikan oleh Prof. Dr. Suriadi Salim...selepas itu diikuti dengan pembentangan kertas kerja oleh pelajar kaunseling.....aku sangat tertarik dengan satu pembentangan kertas kerja berkaitan dengan keperluan kaunseling bagi orang OKU....emmmm..bagaimana ye?memang tiada lagi pakar yang betul2 mahir dalam bidang ini....cadangan pembentang supaya diwujudkan satu subjek berkaitan kaunseling yang melibatkan OKU....forum pula berjalan dengan rancak...sangat menarik dengan tema "Kaunselor cemerlang Menjana Transformasi Masyarakat"....hangat dan hangat...pada sebelah petangnya pula, masa yang dinanti2kan telah pun tiba...apa lagi balun la bersama2...hahahahha...seronok, kalau bab makan memang seronok....seminar seperti banyak membantu mahasiswa bagi meningkatkan jalinan ukwah yang ada dan yang paling penting meningkatkan keprofesionalan kaunseling itu sendiri.......bye....

No comments: