kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, November 7, 2010

salam PENGAKAP...salam DELTA...


pe khaba semue....cewahhh, cam penyanyi lak....dah lame tidak meng'entry'kan ape2 dalam blog nie...banyak perkara yang memungkinkan perkara ini berlaku...antara sebab yang jelas dan nyata ialah tahap kemalasan yang agak kritikal....selain itu adalah disebabkan hilang arah seketika...hahahaha...jangan terlalu banyak merepek...kita teruskan kepada perkara pokok yang nak diceritakan.....al-kisahnya seperti ini...

pada minggu terakhir kuliah iaitu jika tidak silap pada perhitungan hari mengikut tahun masihi iaitu 30 september....aku dijemput untuk ke majlis perkongsian ilmu yang sangat bermakna bagiku...ada satau kumpulan pengurusan koko ni mahukan aku memberikan ceramah dan meng'handle' aktiviti bagi team diorang selama satu hari...tajuk yang dipilih ialah asas berperngakap 'ikatan dan simpulan'....oleh kerana mahukan adik-adik ini merasai aktiviti yang terbaik...aku pun menjemput seorang yang sangat arif berkaitan dengan tali yang juga rakan seperjuangan denganku iaitu ISMAIL.....terima kasih mail.....aktiviti berjalan dengan memulakan ceramah teori, seterusnya prkatikal dan akhirnya pertandingan....adik2 ni sangat 'sporting'...aktif sangat memberikan kerjasama...oleh itu tugas aku agak mudah......hari itu berlansung dengan baik dan meriah, terpancar wajah-wajah yang tidak mahu berpisah dengan kami di akhir aktiviti...tapi apakan daya, kami hanya insan biasa....huhuhhu...ok, tu je aktiviti yang nak dicertkan ...kalau ikutkan memang banyak aktiviti dah dilalui..tapi xpe, aku akan cube dapatkan sumber2 gambar yang menarik, barulah semangat nak meng'update' blog....salam pengakap untuk semue....

p/s:nanti gamba aku masukkan ea...xsempat..nak g mam jap....








No comments: