kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, April 2, 2011

beNGkel InTERship....Boria & dikir....

time training dikir barat.......sungguh2 & semangat...


ade yang ternganga melihat bakat pendikir2 yang buat persembahan...

tahan sikit kak....memang banyak yang nak kene buat kat sekolah nanti...

team boria penang....roti canai satok....

Pak cik Amer sudah bersedia untuk berintership....

masuk dangdut sikit daaa...


salam....

25 & 26 Mac lepas telah diadakan bengkel INTERSHIP, perghhh....baru tahu banyak giler kerja nak kene buat waktu paktikum nanti....walaubagaimanapun, sahut semue tu sebagai cabaran baru....( angkat tangan, tepuk dada.....cakap : aku boleh buat, aku memang boleh buat dan aku akan terus boleh buat.....) Dr. Aziz yang ajor....msti boleh buat...hahahah...beberapa sl0t telah dikendalikan oleh Pensyarah2 yang mahir dan mendedahkan sebanyak2nyer ilmu berkaitan intership....yang palin seronoknyer mase bengkel 2 hari tu ialah ade boria dan dikir barat....fuhhh!!...dengan latihan yang kurang dan penglaman yang tak mendalam, aku berjaya menjayakan dikir barat bersame kengkawan malam 2...best giler...tq Puan Naza sebab bagi peluang.....harap semua dapt berINTERSHIP dengan baik......

No comments: