kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, May 1, 2014

deejay atau...

assalamualaikum wbt

jawab jangan tak jawab....ape nak dikate, tetibe rajin nak mengudate entry blog aku nie...citer2 lapok je pun, tapi saje nak share ngan mane2 makhluk TUHAN yang membace blog aku....kalau tak nak bace pun, teok gambar pun jadi la...atlest taw jugak la perkembangan kehidupan aku nie...ye dak, dah macam retis lak nak kene amek tahu perkembangan citer2 sensasi pasal aku...

bulan2

yang lepas aku diberi kesempatan untuk mencube sesuatu yang baru...nak kate baru tu la jgak, sebab sebelum nie time dgree rajin jugak la jadi deejay kan.....ape tak nye, slalu sangat letak aku dalam ajk teknikal...memang selalu la jadi deejaynye...betul ntah idok ejaan deejay tu....tapi kali nie unik skit sebab jadi deejay kat majlis kawen....sempat jugak tu kan...bukan ape, dah boss yang disayangi mintak tolong untuk wedding anak dye...kite pun iye kan aje, lagipun bukan buat ape2 pun...len lah soh kawen dengan anak dye, yang tu ade problem sikit....

maleh cite pepanjang, cekidout la dengan gambar mase wedding tu...adios~~~







No comments: