kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Thursday, May 1, 2014

anak buah baru named FIRASH ARFAN...

Assalamualaikum...

Jemput2 jawab....alhamdulillah, hari ni 1 mei bersamaan 1 rejab, da hampir dah nampak gayenye dengan bulan ramadhan....rindunye dengan ramadhan....Ya Allah, pertemukanlah aku dengan ramadhan...amiinn...

Agak

lame aku tak mengentry ape2 kat sini kan....waduh2, mok kata sibuk, gak juga dong...entahle, adela kot kejenye...

Syukur

kepade Allah, akak aku selamat melahirkan anak keduenye merangkap anak buah aku yang kedue jugak....pelik2 ar ayat aku, tapi usah di layan...so, aku bile lagi kan....acececeh....lambat lagi kot kan...belajar pun tak habis lagi...,

No word more, cekidout with the pic....:-)



I
I
I
V
InshaAllah, jadi orang berilmu kelak.....

No comments: