kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Wednesday, May 14, 2014

gusar..

assalamualaikum w.b.t

sekian lame tak mengupdate ape2 kat blog....macam2 la alasan yang aku pakai sebelum nie, bz la, ape la...tapi semue tu dah tak boleh pakai dah...huhuhu...semue alasan lapok, sangat2....tolong jangan bagi alasan lagi sebab annoying sangat...

gusar

tetibe, tak tahu la kenape,..urmmm, ape2 pn... Alhamdulillah, ade sesuatu yang aku sangka susah sangat nak dapat, tapi Tuhan tetap bagi rezeki yang aku tak sangka2...terima kasih mak,doa mak dan doa semue buat aku lebih kuat sekarang..

lumrah manusia

kadang2 yang baik dengan kite tu la yang akan tinggalkan kite,...mule2 aku tak faham, tapi lame2 buat aku lagi tak faham...ishk2, ape yang dye fikirkan saat ni kan,...ke dye fikir dengan buat macam ni boleh selesaikan semue mende yang menjadi konflik antara aku dengan dye,....

memang

aku dulu macam naif sangat, iya kan aje macam2 yang dye kate kat aku...huhuhu, sepatutnye daripada dulu lagi aku boleh bace yang memang dye sedang merancang untuk menipu dan meninggalkan aku....huh, tapi dah terlambat pun untuk sedar...mende dah jadi dah pun, sikit pun takde rase kesian dye kat aku....memang ase macam ape ntah...huhuhu, betul la kate NOAH, aku je yang bute kayu dulu...huhuhu..thanks sebab ingatkan aku....aku minte maaf sebab dulu, aku terlalu bodoh untuk buat keputusan...sekarang baru aku tahu ape yang ko maksudkan....

so,...story mory jugak...lapar pun lapar jugak,....

jom melantak jap...

No comments: