kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, February 7, 2011

FESTIVAL SUKAN KOMBAT....3-5 feb....


ajay jadi wasit terbaik....cayalah ajay...


salam..

orang cuti and balik kampung tapi aku ngan seamangat silat yang tidak pernah luntur....acececeeeehhh....tibe lak kan....baru2 nie de festival kat UPSI, dipendekkan cite aku festime jadi wasit-juri...pengalaman yang cukup2 bermakne, memang menguji keyakinan diri betol....BEST giler wa cakap same lu...hiihhihi....macam2 bende yang lucu and mucu berlaku.....lebih kurang 8 team yang bertanding antarenyer team pahang, UNiKL, POLISAs...PSaS....creW, maHKota and banyak lagi...tapi paling penting tuan rumah mesti ade....festival ni menggabungkan 2 jenis sukan mempertahankan diri iaitu tekwando and silat....due2 game dalam satu festival..memang menarik...baru je habis program and aku xde simpanan gamba pn....gamba kt bawah nie pn amek dari blog camera man mase festival 2.....nie dye punyer adress....http://crucial-imageworks.blogspot.com/ try la teok.....de lagi nak citer, tapi aku dah lambat nak g meeting, lain kali aku edit posts nie k tok cite ape2 yang patut...k...gerak dlu.....salam....

nie team wasit-juri......

alam ( upsi A ) and ijan ( upsi B )


p/s : abg cmera man...perhhh...gambo memang tip top r......mntak bape shoot ea nak letak dalam blog....sambil2 promote abg nyer blog. aku amek kt blog nie crucial imagework.

2 comments:

azwa amani said...

wahhh..best2..

psykonep said...

tq2....de juge yang nak komen ea....hihihi...