kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, February 15, 2011

jejalan ngan kengkawan dulu2....best tol laa...

nampak cam plik kan...hihihuhuhuhhahahah..memang pelik...

ishk....mate xleyh nak lelap lagi.....ni wt yang aku kene entry sesuatu gak tok blog kesayangan aku and kucing belang aku kat kampung.....nie nak story tentang kengkawan yang dah lame aku tak jumpe...bestnyer kalau aku boleyh rewind mase....emmm....kalau boleyh aku sorang je boleyh buat macam tu.......emmmm, nie gamba mase pergi jejalan kat kampung, nak citer sorang ke pasal kawan aku nie....xpayah la kot, yang penting memang best mase dulu2...tapi sekarang aku bakal menghampiri gelaran sebagai seorang kaunselor....berat sangat rasenyer nak memikul amanah tu, tetapi mak aku cakap aku nie dalam golongan orang yang terpilih dan aku akan cube memikulnye.....kepada kengkawan aku, selamat berjuang walau di mana anda berada ( ecececeeewaahhh, macam pembaca berita lak....wawaawaa....)...penat kot, nak tidow dulu.....selamat pagi Malaysia.........

Assalamualaikum w.b.t.........zzzzzzz....zzzzzzzzzz....zzzzzzzzzz....

No comments: