kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, March 13, 2012

kegembiraan..

mase program International youth Exchange Student ( IYES )......miss ngan sume

salam..

kadang kala ayat di atas susah nak di gambarkan....kadangkala jadi persoalan juga....tapi sape yang tahu lebih daripada diri sendiri tentang kegembiraan yang anda dan saya rasa...fuhh...nak cerita sal kegembiraan nie, mungkin konsepnye agak luas,...nak cerita dari sudut ape?? falsafah??psikologi??logik??....erhhmm...Sape yang yang boleh ukur kegembiraan kite kalau bukan diri kite sendiri kan...that's why la, kegembiraan tu datang nye dari dalam diri....kite yang cube cipta perasaan tu,...kalau dah ape2 pn berlaku kat sekeliling kita then kite memang xnak gembire...mean??...agak2??....Alhamdulillah, malam nie agak jiwe kosong, juz nak tulih ckit2 ape yang patut supaya my lovely blog nie takde la tak di update langsung....lepas nie ingatkan nak cube paste kan cerite2 yang aku ase menarik lepas aku terjumpe lam mane2 laman sesawang mase dok on9....camne tu eak maksudnye,???...faham2 sendiri la yer....actualy aku de kat tanjong malim nie, ngah dok training ngan gigih for silat open perak nanti....officially date game tu 23 until 26 mac 2012 at ipoh....thank you for the biggest support from my beloved family.....kalau takde support dari dyorang, takdok nyo eden sampai sini nyer....hahaha, especially to my mom...wow, support sungguh aku nak bersukan....cayang makkkk....

p/s : miss ngan kengkawan mase program IYES....pe tu IYES??..entry akan datang aku citer eak...tungguuu....

No comments: