kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, January 7, 2014

HOW?

Assalamualaikum w.b.t

tumpang lalu kat makcik belakang tu nak jawab salam...aish, jangan pandang belakang sebab memang takdok makcik pun kat belakang korang...cer tengok sekali...huhuhuh.....dah tengah hari nie, pe menu korang untuk lunch...macam2 kan, aku lak dalam proses diet sekarang...tengah hari kurang sikit makan and cube jarangkan makan....anda percaye??...

entry nie pendek je, cume nak share dengan pembace2 blog aku..(kalau ade la....mungkin de y pernah tersesat kat blog ni dan terbace kire pembace blog aku jugak la kan....)...share ape yer...share pic yang aku janji kat dalam post sebelum nie...kan aku jadi pengapit pengantin untuk sekian kalinye...kali nie dengan bestpren mase dgree dulu lak...tema biru....so, cekidout...


 
I
I
I
V
tahniah ohhh sayangku....mumumuaaahhh!!!!

No comments: