kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, January 30, 2014

Sedih yang teramat..

Assalamualaikum w.b.t

jawab salam sikit, haaaa...macam tu la, good reader right....ape khabar saudara2 ku di luar sane...ayat ape yang biase penulis blog akan tulih kalau lame tak entry ape2 dalam blog dyorang?...antaranye " sorry agak busy sampai tak sempat nak entry ape2" or " maafla ye kawan2 sebab tak tulis ape2 kat dalam nie, tahap kemalasan menulis memang tinggi" or "sory kengkawan aku memang dah lame nak tinggal blog nie, tapi tetibe nak menulis lak hari ni" or macam-macam lagi la reason...so, aku pun tak de idea nak bagi reason kenape aku tak entry pe2 dalam blog aku sejak akhir2 nie....abaikan je la sebab ape pun, bukan korang nak tahu pun...xde ape2 effect pun pade korang...kaannn...

januari 2014

memang memberi kesan yang sangat mendalam kepada hidup aku, ade peristiwa yang aku pun tak tahu nak explain macam mane...terlalu menyentap hati sanubari yang selama ni aku rase kuat untuk menempuh dugaan hidup ni...berhari-hari aku menangis sorang2...tak tahu nak cakap la, bile duduk sorang2 tu, air mate murah sangat nak mengalir....kesal, terkilan, dan nak marah pade diri sendiri pun ade....

maafkan

aku sahabat, sepanjang hidup kau...aku memang tak pernah hargai pe yang engkau dah buat...aku rase teruk sangat layanan aku pade kau....setiap ape yang aku buat tu la, buatkan aku rase terkilan dan bersalah sangat, aku tak sangka seminggu sebelum kau pergi, kau sangat kerap mesej aku...walaupun sebelum tu, kau selalu bagi mesej dan aku jarang sangat balas mesej kau...sahabat, maafkan aku...kau tinggalkan aku dengan macam2 persoalan sebelum kau pergi....minggu tu, kau sering tangguhkan ape yang kau teringin sangat nak cerite kat aku...aku ternanti2 ape sebenarnye yang kau cube sampaikan....tapi betape bodohnye aku bile aku tak pernah bersungguh2 pakse kau tuk cerite....bagi aku, mase masih panjang, lain kali kau boleh cerite lagi....dalam mase seminggu, tige kali kau tangguhkan cerite tu, walaupun pade mulenye kau sendiri yang nak cerite sangat....aku hilang arah bile tahu kau dah takde sahabat...aku murung sangat2...aku tak dapat terime kenyataan....

aku

menangis dalam solat, aku menangis mase mengaji, aku menangis dalam doa....aku menangis tak keruan...malam sebelum kau pergi, kau bagi satu mesej....emoticon "wave" kat aku...seolah2 itu lambaian terakhir kau pade aku...tapi aku tetap dengan sikap aku yang tak endahkan kau, aku cume tengok je mesej tu...bagi aku, aku boleh balas mesej tu bile2...tapi dah takde makne dah...mesej tu mampu aku tengok hari2 bile aku rindu kat kau sahabat....sahabat semoge kau tenang disane, Tuhan ampunkan segale dose2 sahabatku ini, ENGKAU amankanlah alam barzakhnye, ENGKAU terangilah alam kuburnye, ENGKAU janjikanlah die syurga..ENGKAU bangkitkanlah die dipadang masyar kelak dalam golongan yang ENGKAU janjikan syurga...ENGKAU berikanlah die syurga YA ALLAH...amiinn...

 maafkan aku untuk segalenye...

4 comments:

Anonymous said...

:(

G-hA KaWaii said...

moga dia tenng di sana.,.
tlalu byk rhsia y xterungkap...

G-hA KaWaii said...

moga dia aman di sana..
byk rhsia y blm diungkap....

G-hA KaWaii said...

byk rhsia y blm diungkapkan... ak tau ssh untuk mlupakan nye...