kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, November 9, 2011

aku tak tahan !!!!!

salam..

sampai gak aku kat bumi bertuah tanjung malim nie...bwak slow2 last sampai gak, ondwy balik cny tadi de la xcedent yang aku teok agak terok gak...bahayenyer... ALhamdulillah aku selamat...aku saje je nak luahkan perasaan nie, citer sal ulser at mulut...perghh, agak2 pe perasaan korang klu g raye umah membe or sdare mare ngan ulser at mulut pastu time makan kuih or minum er mesti asik nak nangis je tak tahan sakit...aku nek skit aty ngan ulser nie, cam2 mende aku buat, letak gram la, minum enoo...lepas2 kumur2 ngan er gram la....tak moh gak...nie mesti dye nak bek sendiri kot, sabo je la...


sumber pic : copy paste dari blog lam internet nie.....minte izin eak...

No comments: