kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, November 29, 2011

liverpool fan ke skewl wat thesis....

albert, phylo, jeny, aku la

salam..

saje je nak citer y aku nie penyokong liverpool..
cmne leyh minat team nie..
ntah aku pn tak taw, lhir3 je, aku dah minat...
hahahahahaha..
ok, kali nie aku nak citer yang aku ke skewl baru2 nie tok siapkan thesis...
bukan aku sowng je taw..
aku g ngan mmbe aku...
nak taw tak, de jugak membe y sokong same team dengan aku ikot aku...
bab tu tajuk entry nie cmnie..
fewiiitttt, liverpool, u can do it!!!...tibe2 jak...
tanz kat korang sebb sudi susahkan diri tok ikut aku...
xprience la, jadi cikgu jap...lagi2 korang y lom praktikum an...
y aku lak, Cikgu atau back to school..

p/s : pic banyak tapi not in my laptop....de kat albert, t aku p mntak kat dye...

nie student skewl y jawab inventory y aku bagi...fuh, letih...


tue aku ngah wat penerangan, kompiden jerk..

No comments: