kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, November 4, 2011

Tajam katanya, Dalam maknanya..


Assalamualaikum w.b.t

sudah lame tidak berblogger...Alhamdulillah diberi kesempatan malam ini untuk mencoret sedikit rase hati...marilah sama2 kita sedekahkan AL FATIHAH untuk datuk kepada Abu, membe satu batch dengan aku..Arwah telah meninggal pagi semalam....Semalam aku bersama ajk Rakan Stdy Islam yang lain telah menguruskan satu Ceramah MOtivasi perdana sebelum bergegas menghantar Abu pulang ke rumah kakaknya di BUkit Beruntung....Alhamdulillah, Tuhan mengizinkan aku belajar dan mendapat ilmu yang penuh bermakna malam tu....sangat tajam kata2 nya dan juga dalam maknanya....Kehadiran sangat menggalakkan, dan tahniah kepada ajk yang bertugas..terima kasih kpd sumer.....

p/s : gambar semasa program masih tidak dapat dikesan, gamba aku memang takde sbb aku le fotograper malam tue...lain kli aku upload k...

No comments: