kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Saturday, November 5, 2011

walk to starp and Sri Iskandar....

salam..

entry ni pendek je...gua nak kuar jap lagi, gua tak balik kg lagi...mybe lepas zohor kot....ishk, rimas gak ber'gua' nie...semalam aku walk to starp tok tebar soal selidik...respon sangat baik daripde student...memang sporting abis la...Jumpe lak Kaunselor yang memang tip top at selangor, Cikgu Noredah an Cikgu Nazri...uish, mesranyer, cam family lak dyowang wat....lepas jumaat, jalan2 lak ke Sri ISkandar, dekat2 ngan UITM perak jumpe Cikgu membe yang dah lame dyorang tak jmpe...dlu cikgu2 nie mengajar di belaga, sarawak and baru je pindah ke Semenanjung 6 tahun lepas...anak2 mike memg comeyh...myb kitoeang datang lagi sekali...huhuhhu, memang seronok tapi penat giler doe...tu je la, kata-kata akhir dari gua, hidup jangan sombong, nanti tak ke mana...

No comments: