kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, November 13, 2013

Adik yang ku sayangi...

Assalamualaikum w.b.t

jemput jamah salam kat atas yer...waaaahhhh!!!...lamenye tak update blog...last entry pun 16 oktober mase raye korban hari tu...sekarang dah bape hari bulan eak...dekat sebulan jugak la kan....cian kat blog aku ni, diabaikan sekejap...banyak keje la katekan...sory~~~ ( memang tengah sedih pun...betul...tak tipuu...)

25 oktober

lepas, aku selamat mengakad nikahkan my youngest sister...Alhamdulillah, selalu doa yang kalau betul dah jodoh dye, harap semue dipermudahkan....memang bz le sesangat kan, dengan kenduri and segale bagai yang perlu di settlekan...thanks to kak Ruby and abang chik sebab banyak tolong...aku  nie dah la dok jaoh, mengharapkan dyorang le nak uruskan pe2 hal kat kampung...as anak lelaki sulong dalam keluarge, memang tanggungjawab tersangatlah besar dan hanye yang tahu je ape dah aku lalui untuk melaksanakan tanggungjawab ni....so, bile dah makin banyak ujian, pasti makin banyak pengalaman...bile dah makin banyak pengalaman, InsyaAllah makin matang and kuat menghadapi dunie yang sementare nie...kuat ke??...tepuk dade tanye lah iman...ye dak...


kenduri 
buat malam akad nikah je, doa selamat sikit dan makan2 sikit...jemput sedare mare terdekat, jiran2 keliling rumah and orang masjid....sederhane je,...kan berserhane itu lebih baik....yang penting selesai yang wajib kan....so, tarik nafas lege, lepas nie sape pulak yer...adakah aku??...jeng...jeng...jeng...cekidout...





I
I
I
V
syukur, ALhamdulillah...

No comments: