kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, December 20, 2013

tak ade POST lain ke??

Assalamualaikum...

jemput jawab, InsyaAllah....amacam korang, de baik ini hari....huhuhu, besar harapan untuk semue baik...untuk menjawab pertanyaan di atas,....terus terang kate memang tak de, dah life aku sekarang pun dekat dengan citer2 silat nie...TUHAN maha adil, walaupun DIA jauhkan aku dengan kelab yang selama ni aku sayang sangat, tapi TUHAN dekatkan aku dengan sesuatu yang aku suke dengan care dan jalan yang lain pulak....

memang

tak de citer lain aku nak entrykan setakat ini, mungkin lepas nie nanti ade citer lain,...aku entry la citer lain pulak kan...Syukur, segale puji bagi Allah dan Allah lah selayaknye mendapat pujian dengan Kebesaran dan KeagunganNYA....Selepas 12 minggu bersama, mengajar budak2 besar tak same dengan ajar budak2 kecik...memang lagi banyak ragamnye...tapi memang seronok, sebab korang pun gile2 due kali lime jugak macam aku...so, takde lah susah sangat...Program penilaian dah berlangsung dengan cemerlangnye ahad lepas...dekat seminggu punye citer, tapi tak basi lagi lah....macam baru semalam je program tu berlangsung...aececewaahhh, beremosi lak menulis petang2 nie....semue dah bekerje keras, dah buat yang terbaik and macam2 lagi, then korang layak untuk aku bagi markah yang terbaik jugak...

semue

dapat markah yang baik kecuali sorang due yang memang tak dapat nak diselamatkan...ade sesuatu yang patut anda belajar daripada kesilapan anda....jike anda dapat keputusan macam tu, jangan ditanye mengape kepada aku,...tanye diri anda sendiri, adakah anda layak mendapat lebih daripada itu....faham tak pe yang aku dok bebelkan tu...tak faham ea, takpe2...lame2 nanti korang akan faham jugak...anyway, aku pun student jugak dulu...tak de lah kejam nak bagi markah pelik2 kat korang,...yang penting kiter enjoy kan...

Terima kasih

sangat2 pade keluarga Serimau yang hadir pade hari penilaian itu...ramai gilos, memang meriah sangat...semur sporting2 belake, sembang and bergurau lak macam dah kenal lame...Alhamdulillah, dalam majlis tu terselit majlis menganugerahkan bengkong kepada aku dan kawan2...Semakin berat amanah yang diberikan, jike berjaye dipikul makin banyak la ganjaran disisi Allah...tapi  kalau disie2kan, makin banyak jugakle dosenye....kadangkala amanah yang diberikan bukanlah untuk membebankan kite, tapi untuk kite meningkatkan keimanan dan juge amal untuk bekalan akhirat nanti....maka, aku memohon kepada PENGUASA ALAM, semoge memberikan kekuatan kepada aku untuk memikul setiap amanah yang diberikan, semoge dengan ujian Amanah ini dapat menerangi jalanku ke SYURGA kelak...

panjang sangat tulisnye, cekidout dengan gambar2 mase program tu...kredit untuk En. ADLI, owner gambo...


















No comments: