kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, December 22, 2013

TAHNIAH kengkawan, zaman bujang is over..

Assalamualaikum w..b.t

jawab ye jangan tak jawab...how are you today??...hopefully you all good and happy...smile pelase...okay2, comey2 and dah2 jangan senyum sorang2 sebab nanti ape membe kowang kat sbeleah tu akan cakap...

hari

ni, tido sepanjang hari, di tambah pule dengan hujan dipetang hari...memang syok la kan...semalam menjengah  ke kenduri membe baik kat bagan serai...actualy dye dah kawin sebelah perempuan bulan lepas, yang nie, wedding sebelah lelaki....aku susah nak kecewakan orang kan, so atas permintaan, aku jadilah pengapit dye hari semalam....baju disponsor, bukan bagi terus tapi pinjam je...dah la beso, tak padan ngan aku yang slim nie, tapi pe2 pun janji berkaler biru katenyer....best2, walau tak dapat tolong banyak pun, dapat teman dye kat sebelah pun kire dah ok dah....

ade

jugak yang melangsungkan perkahwinan hari ni, tapi tak dapat nak pergi...tahniah Adam, wedding dye kat baling...jaoh wooo nak pergi....tak pe lah, even tak pergi pun, aku sentiase doakan yang terbaik buat kengkawan aku...yang bertunang pun ape kurangnye, semoge ikatan yang diimpikan akan menjadi kenyataan..InsyaAllah,...huhuhu, aku bile lagi??...mungkin bukan setahun due nie kot...macm2 lagi perkare yang belum selesai...tapi kalau dah jodoh, mane tahu kan...

 adam and his madam...

 
afiq and tunangnye...

I
I
I
V
gambo aku jadi pengapit masih dalam proses...tungguuu...

No comments: