kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, December 16, 2013

tinggalkan..

Assalamualaikum w.b.t

jemput jawab ye, dalam hati pun kire ok dah....ape yang nak dikatekan lagi kan...aku dah usahe sebaik mungkin untuk itu, tetapi HIDAYAH hanyalah milik ALLAH, bukan hak mahkluk untuk  menentukan...

aku bukan yang terbaik dan juge bukanlah sebaik yang kamu sangke, banyaknye dose, tanpa rahmat dan belas kasihan daripada ALLAH, tak akan mungkin dapat aku terselamat daripada azab ALLAH yang sangat pedih dengan keadaan aku sekarang ni....

tapi aku tetap ingin kamu memeluk agame yang suci ini....aku sentiase masukkan kamu dalam doa aku...aku sentiase minte dan merayu untuk lembutkan hati kamu....aku ni beruntung sangat, tiade harte dan nikmat yang paling besar dan paling aku bersyukur yang aku dapat selain nikmat lahir sebagai islam dan nikmat iman nie...

tapi semakin hari semakin jauh aku ditinggalkan, semakin kamu tidak mahu, semakin kamu lupe janji yang telah kamu kotakan,...aku tak pernah rase untuk berhenti untuk tunggu kamu mengotakan janji yang telah kamu bagitahu aku dulu....tiade ape yang boleh membeli HIDAYAH ALLAH...jike ade, akan aku usahekan segale yang mampu supaya dapat aku belikan ia untuk kamu....tapi, mustahil...

walauapapun, tiada yang mustahil bagi ALLAH, setiap hati2 mahkluk ini milik ALLAH, jike ALLAH mahukan ia terjadi, maka terjadilah ia....tiada istilah putus ase untuk aku terhadap ape yang aku dah mulekan dulu.....

YA ALLAH kasihanilah dia, berikanlah dia nikmat sepertimana yang telah ENGKAU berikan kepadaku...sesungguhnye dia tidak pernah meminte untuk lahir dengan agama itu....

amiinn.....

~ hambamu yang penuh dengan dose ~

No comments: