kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Tuesday, December 10, 2013

tenangnye TASIK..

Assalamualaikum..

jemputla ye jawab salam yang daku berikan dengan tulus ikhlas lagi suci dan murni..huhuhuhu....masih kat ofis lagi nie, menunggu mase untuk hadir ke perjumpaan aka meeting la jugak tuk adik2 koka 1 dan 2....Program Penilaian dah dekat, so macam mane ye agaknye persiapan adik2 nie...

kreadit tok owner gambar...

penat

sikit la hari nie, sebab bermusyawarah dengan sahabat2 RA daripada kluster lain kat UPM...ade perkare yang memang tak pernah selesai dan asik dibincangkan..walaupun dapat jalan penyelesaian dan sepakatan tetap macam takde penyudah juga....macam main bola sepak la kot, dah rancang strategi baik punye..passing bola memang kaw2 la, tapi penyudah tak de....haaa, macam tu la...tok sah fikir sangat la kot...bukan ade pe pun....

Tasik

kat situ cantik sangat, tenang je...sempat la snap gambar...dah la fon tak de lampu, di tambah dengan cuace petang yang agak mendung...memang tak nampak sangat tasik tu....tapi tenang je sebab suasana baru nak hujan, redup, mendung....huhuhuhu, sejuk hati....Alhamdulillah, diberi lagi kekuatan oleh Allah untuk meneruskan kehidupan sebagai hambaNYa....syukur Ya ALLAH...

 nie la tasiknye...tenang tak?

adakah aku memang dah gemuk..baju je kot...

No comments: