kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Tuesday, December 10, 2013

Penilaian awal yang dramatik...

Assalamualaikum..

cer jawab....haaa, macam comey jer....macam cantik jer.....apa habaq peminat2 cek yang menunggu post terkini dari cek....amacam, ade rindu ka adik manis....sure rindu kan....alolololo, malu2 lak dye...cer ngaku ajer...

citer

tak de la sangat, cume nak entry sikit mengenai penilaian yang dijalankan pada hari semalam, penilaian ni penilaian awal untuk pelajar2 koka serimau hitam 1 yang tak dapat hadir pada hari penilaian sebenar...tak ramai la, kalau nak amek penilaian awal nie memang ketatla syaratnye and sape2 yang betul2 cukup syarat je boleh amek, kalau tak cukup...sorry to say la...

so,

penilaian ni sepatutnye buat kat padang tapi disebabkan hujan, adik2 nie sumer kene la buat penilaian kat dalam canselori....memang agak mencabar la sebab yang menyambut dyorang kalau jatuh tu lantai mozek...perghh, memang semangat la dyorang nie...penilaian malam tu tak mengecewakan....akhir penilaian, tenaga pengajar and intruktor buatla majlis perpisahan sikit....start ngan ucapan and akhirnye bergambor...terima kasih adik2 and kakak2 yang telah memilih untuk belajar serimau hitam untuk koka 1 nie, jumpe lagi semester hadapan...kalau ade salah dan silap, terkasor bahase ke, or bergurau tek kene tempat, jangan la simpan dalam hati...kami mohon maaf yer.....seronok satu semester bersame korang, walaupun manje tu lebih sangat...jike ahad nie sempat nak jenguk majlis penilaian sebenar, mai la...pakat datang ramai2...ye dak....cekidout...

 Abang Zol jadi penilai...

 solihin ade jugak...

 pesilat hormat..

 mule2 kene tulis name...


 semangat tu..



 seronok sumer...takde la takot sangat kaaannn...gugup je la sikit...

 ucapan penutup oleh Abg Zol...Sedeyh2 kan...jumpe semester depan kalau diizinkanNYA..


No comments: